Semua Akan Dimintai Pertanggungjawaban


Banyak orang mengira kalau perbuatan maksiat itu nikmat menyenangkan dan tidak beresiko karena itu tidak heran kalau sekarang banyak orang melakukan, pergaulan bebas,kumpul kebo, ramai-ramai menegak minuman keras,melacurkan diri dan perbuatan-perbuatan mungkar lainnya. Mereka tidak sadar atau memang benar-benar dungu, kalau perbuatannya itu telah merendahkan martabatya, seperti binatang yang tidak mengenal norma-norma sosial dan etika agama. Mereka juga tidak menyadari kalau umurnya terbatas, setiap haru kematian semakin dekat. Dia tidak tahu kalau semua perbuatan manusia di alam ini harus dipertanggungjawabkan. Semuanya akan dimintai pertanggungjawaban di hadapan Alloh. Oleh sebab itu orang yang meremehkan hukum-hukum Allah maka azablah yang akan diterimanya sebagai bentuk konsekuensi dari perbuatan maksiat nya semasa hidup di dunia. Wong nandur iku bakalane manen. Wong sek nandur kabecikan insyaAllah bakal ngunduh kabegjan.  Wong sek nandur tumindak olo insyaAllah bakale ciloko. 
Dadi ngati ati ya le anggone anenandur.. 

Komentar

  1. In this fashion my colleague Wesley Virgin's biography starts with this SHOCKING AND CONTROVERSIAL video.

    Wesley was in the army-and soon after leaving-he found hidden, "SELF MIND CONTROL" secrets that the government and others used to get whatever they want.

    These are the same secrets lots of celebrities (notably those who "became famous out of nowhere") and elite business people used to become wealthy and famous.

    You've heard that you only use 10% of your brain.

    That's really because the majority of your brain's power is UNCONSCIOUS.

    Perhaps that thought has even occurred INSIDE your very own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head about seven years ago, while driving an unregistered, garbage bucket of a car without a driver's license and in his bank account.

    "I'm absolutely fed up with living paycheck to paycheck! When will I finally succeed?"

    You took part in those thoughts, right?

    Your very own success story is going to happen. You just need to take a leap of faith in YOURSELF.

    CLICK HERE TO LEARN WESLEY'S METHOD

    BalasHapus

Posting Komentar

Postingan Populer